De meest succesvolle maakbedrijven kennen vaak een gedreven verkoopmentaliteit. Het is evident dat een dergelijke organisatie zijn verkoopinspanningen ook digitaal doorvoert. Dat kan bijvoorbeeld door middel van een promotionele actiemail, meestal gericht op een enkel doel. Denk bijvoorbeeld aan: verkoop van uw oude stock of een uitnodiging om de nieuwe collectie te bezoeken in de showroom.

Bedrijven actief in de maakindustrie kunnen beroep doen op de knowhow van EMAKERS wanneer ze een mailing willen die presteert. Gewapend met ervaring en kennis van de meest converterende e-mailings bieden wij:

  • de opmaak van een actiemail (gebaseerd op uw totaalcampagne);
  • eenmalige opschoning van uw database met ontvangers;
  • de teksten en buttons noodzakelijk voor uw mailing - wij gaan er van uit dat u (stock)fotografie en specifieke campagne elementen zelf aanlevert;
  • testverzending type A/B, waarin wij variëren met twee verschillende onderwerpregels en een element uit uw actiemail;
  • verzending via professionele e-mail software in die combinatie die het beste presteert;
  • onderhoud van uw database met ontvangers op basis van zijn/haar voorkeuren;
  • rapportage rondom de prestatie van uw mailing.

De actiemail kan een rendabele periodieke aanvulling zijn op uw nieuwsbrief, met een dwingendere call to action. Als stelregel hanteren wij dat uw klanten maximaal twee keer per maand een e-mailing ontvangen en dat die twee momenten (met uitzondering van eventuele crisiscommunicatie) minimaal een week van elkaar verwijderd zijn.

U kan er voor kiezen de actiemail rechtstreeks naar een (product)pagina op de eigen website te routeren, ofwel naar een landingspagina speciaal ontwikkeld voor uw campagne.

MOGEN WIJ U HELPEN?

(Velden gemarkeerd met een * zijn verplichte velden.)