WIJ ZIJN EMAKERS

Het e-commerce landschap verandert in hoog tempo. In de meeste productcategorieën wordt al meer dan 20 procent van de totale omzet gespendeerd via internet en in zo’n 50% van de aankopen wordt het internet gebruikt tijdens de oriëntatiefase.

KMO’s hebben vaak te weinig kennis en tijd om hun offline marktaandeel ook online te verzilveren, waardoor ze hun concurrentiepositie dreigen te verliezen. De meeste producenten verkopen daarnaast traditioneel ook niet rechtstreeks aan hun eindklant – terwijl steeds meer klanten er via internet juist voor kiezen om rechtstreeks van de producent te kopen.

de-traditionele-tussenhandel-zal-verdwijnen

FULL-SERVICE E-COMMERCE

Om ook in de toekomst een rol te kunnen spelen moet de producerende KMO zijn bedrijfsprocessen digitaliseren en e-commerce activiteiten ontplooien. Om online successen te boeken volstaat het niet om slechts een e-commerce manager te werven. E-commerce vergt namelijk verschillende disciplines: ontwikkelaars, vormgevers, marketeers, business process managers, enzovoort.

EMAKERS is een full-service partner in e-commerce specifiek gericht op KMO’s met een eigen productportfolio. Het aanbod van EMAKERS gaat verder dan de traditionele webshop. Zo wordt er bijvoorbeeld ook gebruik gemaakt van platformen van derden (zoals Bol.com of Amazon) en bouwden we ervaring op met IoT-toepassingen zoals de Amazon Dash Button.

E-COMMERCE 2018 - 2020

Om succes te boeken met e-commerce zijn volgens ons drie elementen van belang: voldoende aantrekkingskracht, een optimale gebruiksvriendelijkheid en vertrouwen (van de klant) in de aanbieder. Wij kiezen daarom expliciet voor bewezen en schaalbare standaardtechnologie die eenvoudig aanpasbaar is op de doelgroep. Alle digitale marketingactiviteiten kunnen we daarnaast intern uitvoeren.

bouwblokken-e-commerce

Specifiek voor de periode 2018 – 2020 zet EMAKERS daarnaast in op vier belangrijke trends: mobile first, conversational commerce, cross-border e-commerce en visual commerce.

PARTNER IN E-COMMERCE

EMAKERS streeft naar een Europese top 5 positie op het gebied van e-commerce binnen het productgamma van zijn klanten.

Nadat wij - samen met onze klanten - duidelijke commerciële e-commerce ambities stellen, nemen we als een partner de eindverantwoordelijkheid op om deze te realiseren. Van A tot Z.

Bij EMAKERS betalen klanten niet voor de technologische ontwikkeling, creatieve uitwerking of (online) campagnekosten. Wij streven naar samenwerkingen met een minimale duur van drie jaar en zijn daarbij niet bang om in onze klanten te investeren. In ruil verwachten wij van onze klanten een (maandelijkse) commitment en vergoeding op basis van de behaalde prestaties.

partner-in-e-commerce

Voor bepaalde operationele activiteiten (zoals de afhandeling van betalingen, bestellingen en servicevragen) kan u kiezen deze zelf uit te voeren of uit te besteden aan andere leveranciers. Ook kan u hiervoor gebruik maken van de diensten van onze strategische partners.

Onze klanten – groot of klein – krijgen ieder een persoonlijke e-commerce manager toegewezen die u adviseert en operationeel de leiding neemt. Afhankelijk van het aantal activiteiten voert hij of zij wekelijks, tweewekelijks of maandelijks overleg met u over de resultaten van de inspanningen.

E-COMMERCE TRENDS 2018

e-commerce-trends-2018

MOBILE FIRST

CONVERSATIONAL COMMERCE

CROSS-BORDER E-COMMERCE

VISUAL COMMERCE

ALLE TRENDS

MOGEN WIJ U HELPEN?

(Velden gemarkeerd met een * zijn verplichte velden.)