Producenten hebben vaak geen integraal zicht op de performantie van hun digitaal aanbod. Daarom ontwikkelde EMAKERS een analyse die deze controleert op meer dan 100 punten.

  • de vindbaarheid van uw website door de meest belangrijke klanten en voor uw meest belangrijke productgroepen;
  • de inhoud van uw website en gebruiksvriendelijkheid;
  • beveiliging en technische prestatie van uw website.

Voor de e-commerce audit verrijken wij de resultaten van generieke instrumenten zoals Google Analytics met persoonlijk inzicht en kennis van de best practices in de markt. Hierdoor biedt de audit praktische en direct uitvoerbare tips voor verbetering. De analyse wordt toegelicht in een persoonlijk gesprek en beschreven in een beknopt rapport.

DE E-COMMERCE AUDIT BESCHERMT U TEGEN VERKEERDE INVESTERINGEN

Als u van plan bent om de investering in uw e-commerce activiteiten te vergroten, of een bestaande webshop over te nemen, dan zal de audit u snel een overzicht geven van de sterke en zwakke punten. De audit helpt u de juiste prioriteiten te stellen of toont u wat de webshop echt waard is.

Wanneer u op het punt staat een nieuwe site te laten ontwikkelen kan u de resultaten van de audit bijvoorbeeld gebruiken in uw briefing.

Wanneer u uw huidige site wilt uitbreiden, dan kan de audit als 0-meting gehanteerd worden. Hierdoor heeft u later een duidelijker overzicht van wat uw inspanningen opbrengen. De audit biedt immers een neutraal overzicht van de sterke en de zwakke punten van uw e-commerce activiteiten en helpen u verbeteringen te prioriteren.

Wanneer u een bestaande webshop wenst over te nemen, dan zou de e-commerce audit onderdeel moeten zijn van uw due diligence procedure. U vermindert hiermee het risico dat u een verkeerde investering doet.

Evenals (bijvoorbeeld) de controle van uw auto, raden wij u aan de controle van uw webshop regelmatig uit te voeren.

De e-commerce audit van EMAKERS kost 850 euro, exclusief BTW.
Een jaarlijkse update van de audit kost 650 euro, exclusief BTW.

EMAKERS biedt ook een light-versie van de audit aan voor 250 euro, exclusief BTW. De light versie van de audit controleert uw e-commerce prestaties op de 20 meest belangrijkste succesfactoren, zoals de gebruiksvriendelijkheid en inhoud van uw homepage, de gebruiksvriendelijkheid en inhoud van uw productdetailpagina, de prestaties van uw site content in Google, de mobiele prestaties van uw web site en uw online verkoopproces.

MOGEN WIJ U HELPEN?

(Velden gemarkeerd met een * zijn verplichte velden.)