Voorbij is de tijd dat u een webshop succesvol kon runnen met enkele uurtjes per week. Daarvoor is de concurrentie te groot. Veel ondernemingen besteden veel tijd aan de initiële opzet - maar vergeten voldoende tijd te begroten om bezoekers aan te trekken en hen over te halen tot aankoop. Wanneer uw webshop live staat, dan begint het werk eigenlijk pas echt.

De meerderheid van de webshops zijn vandaag de dag verlieslatend. De toekomst biedt alleen ruimte voor voor webshops met een duidelijke waardepropositie. Vaak betreft dat een scherpe prijs, een ruim assortiment, een specifiek nicheproduct, een goed ‘verhaal’ of een groot gemak. Zoals ieder ander verkoop- of servicekanaal dient u voor uw webshop een heldere visie en sluitend business plan te ontwikkelen. Een webshop is serious business.

Uiteraard is een webshop de hoeksteen van iedere onderneming die kiest voor e-commerce. De eigen webshop biedt meestal een uitstekend vertrekpunt voor verdere e-commerce activiteiten. Naast de eigen webshop zijn er talloze andere mogelijkheden voor u als producent om via internet te verkopen. Welke keuze voor u het beste is hangt af van talloze variabelen, waaronder uw distributiestrategie en marktpositie.

MOGEN WIJ U HELPEN?

(Velden gemarkeerd met een * zijn verplichte velden.)

logo-lightspeed
logo-shopware-horizontal
emakers-is-supporting-woocommerce
  • Shuffle play
  • Ad free
  • Unlimited skips
  • Listen offline
  • Play and track
  • HQ audio
  • Shuffle play
  • Ad free
  • Unlimited skips
  • Listen offline
  • Play and track
  • HQ audio
Purchase